Cum Cumpăr
Ai răsfoit catalogul online? Ai ales produsele dorite? Adaugă-le acum în coşul de cumpărături. Îl vei putea modifica oricând.
Finalizare comandă:
1. Mergi la vezi coş (https://www.retorte.ro/cosul-de-cumparaturi/)
2. Poţi verifica dacă toate produsele sunt în coş şi poţi modifica sau scoate produse
3. Click la “finalizare comandă” şi introduci datele tale de contact şi de livrare. Dacă eşti companie, te rugăm să introduci şi datele fiscale. Nu uita să bifezi “Creezi un Cont?”, ca să ţină minte datele tale astfel încât să fie mai simplu la următoarea comandă.
Alege varianta de plată prin EuPlătesc sau transfer bancar.
* Menţionăm că unele imagini nu reflectă cu acurateţe culorile, detaliile sau dimensiunea produsului real. Ne străduim să păstrăm baza de imagini cât mai fidelă, dar acest lucru nu este întotdeauna posibil.
Procesarea comenzilor
După plasarea unei comenzi vei fi contactat telefonic pentru confirmare, comenzile neconfirmate telefonic nu vor fi procesate.
– Comenzile plasate până la ora 16:00 vor fi procesate în aceeași zi. Cele plasate după această oră, vor fi procesate în a doua zi lucrătoare.
– Durata de livrare a comenzilor este de maxim 2 zile lucrătoare pentru comenzile livrate în țară și prin curier.
După plasarea unei comenzi, vei fi contactat telefonic pentru confirmare.
Retur
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000.
Acestea se returnează înambalajul original intact și în aceeasi stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Astfel, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport). Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client.
Pentru rambursarea banilor te rugăm să ne comunici prin email contul tău bancar (și anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alături de titularul cardului și anume: persoana care a comandat produsul/ele) și noi îți vom transfera suma în cel mult 15 de zile de la data emiterii facturii storno. Returnarea banilor se face exclusiv prin transfer bancar.
Condiții generale pentru retur
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Produsul returnat trebuie să nu fi fost purtat/uzat, să nu fie deteriorat și să aibă ataşate toate etichetele cu care a fost livrat. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, spălare, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului.
De asemenea, în cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului. Returnarea produselor trebuie anunțată în prealabil prin email la adresa office@retorte.ro
După ce vom primi emailul tău îți vom comunica în scris toți pașii pe care trebuie să-i faci pentru a returna produsele.